Alla inlägg den 8 oktober 2021

Av Helena Häll - 8 oktober 2021 21:38

Våra barn brukar ändå vara ganska humana i när de vaknar på morgonen. De senaste har vi varit ganska bortskämda då de sovit till strax innan sju! Men idag, idag fick vi igen det där. För vem tror ni väcker hela familjen (ja förmodligen halva Bäckalyckan) klockan 05.20 Jo, ligist-lillebror! Så jaha, det var det sovmorgonen (jag började jobba 11) så vi fick snällt gå upp allihopa för Elliot tyckte det var morgon då. Så lite mys framför tv:n tills det ljusnade! Sen passade jag på att få lite gjort eftersom jag började 11, så jag tvättade och hängde tvätt.. vem tror ni rev ner den igen? Jo, ligist-lillebror! Sen rev han ner tio tusen saker till och tillslut bad jag martin gå ut med barnen. Vem tror ni somnar? Jo, ligist-lillebror.. vem tror ni är det enda som sovit middag (två gånger dessutom) jo, ligist-lillebror! Jag själv är som en urvriden trasa nu efter att ha varit uppe sen 05.20 Men lite kvällsmys och ett glas vin hann jag med, men nu lär jag slockna som en stock innan jag ens lagt mig i sängen!

#fredag #ligistlillebror

Morgonmys för oss som inte tyckte det va humant att gå upp 05.20 idag! #fixarfrasse

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards