Alla inlägg den 1 oktober 2021

Av Helena Häll - 1 oktober 2021 23:01

Äntligen fredag! Nu när jag jobbar igen känns helgen lite extra lyxig! Så efter en arbetstid på 11-16 idag så åkte jag hemåt för att hinna duscha och äta en matlåda innan jag och Martin skulle quiza! Martins mamma kom hit och umgicks lite med barnen medan vi lyckades fixa säsongens första quizvinst! Bha! Den satt långt inne, tror det var säsongen femte eller sjätte quiz! Men äntligen en vinst med en poäng! Vi firade med att äta korv i bilen hem! Hahaha! Mats i vårt quizlag jobbar med korv så hade brukar ibland ha med sig smakprov av korv till oss! Så det åt vi i bilen innan hemkomst till barnen!

Nu sen de somnat sitter vi precis som igår i arbetsrummet i var sin stol, jag målar och martin spelar dator. Vi käkar lite ostbågar, dricker pepsi och rödvin! Sicken njutningsbar fredag!

#quiz #quizvinst #olearys #fredag #jönköping

Wohoo! Korv i bilen!

Det börjar ta sig! Sen har jag bara resten av boken att måla med!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards