Alla inlägg den 21 oktober 2021

Av Helena Häll - 21 oktober 2021 19:53

Dag tre i sjukstugan.. som inte är så mycket sjukstuga längre. Max har varit på förskolan (äntligen) på två veckor har han gått två dagar! Vi andra har varit hemma (Elliot och martin är ju det jämt ändå) och jag har varit hemma och kurerat min yrsel och stressymtom! Dvs jag har legat på varm vetekudde, druckit saft och ätit Alvedon. Men imon ska jag försöka jobba igen en sväng för att se hur det funkar. Annars idag har jag som sagt tagit det lugnt hemma, och medan martin var på ÖoB och handlade så slog jag och Elliot in hans paket! Efter att vi hade hämtat Max, var vi ute en och halv timme (eller dom var.. jag var ute en 45min kanske). Sen åt vi mellanmål hos mina föräldrar och lekte lite där innan vi gick hemåt igen och martin fick för sig att prova en ny maträtt igen. Denna gången var resultatet i särklass bättre än sist. (De andra var inte äckligt alls..) men detta va såå gott! Ostfyllt köttfärslimpa med potatis och sås!! Så gott var det verkligen! Han är toppen min man!

#nyttrecept #köttfärslimpa #stressad #yrsel

Elliot väljer inslagspapper!

Mellanmål hos mina föräldrar

Elliot är ute och går i sin mormors tofflor!

Martins goda ostfyllda köttfärslimpa!

Mumsfillibabba!!

Kvällsmys! Lyssna på bok på paddan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards