Alla inlägg den 6 oktober 2021

Av Helena Häll - 6 oktober 2021 20:51

Igår hämtade jag ut ett paket jag beställt från H&M till barnen. Jag kan ha råkat köpa halloweenoutfits till barnen så jag passade på att fråga Martins syster igår om barnen inte skulle ha lite halloweenpartaj så de får användning av sina outfits. Om inte annat så var det även en pyjamas till Fixar-Frasse i paketet. En Pokémon-pyjamas! Så söt! (Hans pappa, dvs Martin var något inne i Pokémon ett tag.. som barn då..) så en liten hyllningspyjamas till pappa från Max (via min plånbok!). Sen blev jag lite starstrucked nu på kvällen också. Jag följer ju Johan Anderblad på Instagram, ni vet han som var programledare för Bolibompa för många herrans år sen (när jag var liten då) och nu är han författare till barnböcker (vi äger Bojan och traktorn, den är himla mysig!) men i vilket fall så har han ett barnprogram på SVT play som heter Johans fordon och detta tittar både Max och Elliot på varenda eviga dag! (Mycket lärorikt!) men nu så hade han lagt ut på sin Instagram att det bara var 8dagar kvar att se dessa program innan de tas bort! (Åhhh nej!) så jag skrev ett meddelade till han via hans story han lagt ut om detta. Vet ni vad som hände? Jo han svarade mig! Vad roligt!! Lilla jag som har tittat på han sen jag var liten och nu mina barn som tittar. Och så tar han sig tiden att svara på mitt meddelade! Det är guldstjärna på det! Jag blev genast lite starstrucked!

#pokemon #pokemonpyjamas #hm #fixarfrasse #johananderblad #bolibompa #johansfordon #starstrucked #bojanochtraktorn

Max i sin Pokémon-pyjamas! (Och ligist-lillebror som smiter in i badrummet så fort han får chansen)

Så söta de är mina killar!

Kolla! Jag blev lite starstrucked där ett tag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards