Alla inlägg den 30 juli 2022

Av Helena Häll - 30 juli 2022 23:50

Idag har vi haft en liten egentids förmiddag. Eller ja vi hade två timmar utan barn där vi gjorde ärenden. Vi lämnade in dem till Martins föräldrar och åkte först och tvättade bilen, sen handlade vi på systemet och sedan på Ica-maxi, sedan tankade vi bilen och åt lunch på Birger king! Vilken trevlig liten egentid med min man! Tänk vad mycket mer man hinner utan två barn med ständiga sammanbrott!

På eftermiddagen gick vi och badade i Vättern. Eller jag och Max badade iallafall! Det var uppfriskande till den milda grad, men skönt efteråt när man återfått värmen i benen! Sen insåg vi att vi hade glömt blöja till Max så han fick öva på att gå utan. Jo visst, först kissade i sina badbyxor på stranden, sen i sina shorts efter stranden, sen i sina torra badbyxor igen två gånger. Jaha ja! Det där avvecklandet av blöjan går sakta framåt men kan va bra om man säger till att man behöver kissa också! Hahaha! Men det löste sig fint ändå och vi gick hem och åt tacos och drack sangria (barnen fick saft)!

Tvätta bilen!

Handla på systemet!

Äta lunch på Burger King!

På väg hem från stranden.

Sangria!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards