Alla inlägg den 25 juli 2022

Av Helena Häll - 25 juli 2022 20:46

Idag på förmiddagen var vi och handlade tillsammans och när vi kom hem åt vi pannkakor till lunch innan Elliots siesta. Sen var det dags för dagens stora event! Badhuset!! Max har inte varit på badhuset sen han gick på babysim som bebis och Elliot har aldrig varit där! Men vilken succé! Barnen älskade det! Vi var där i över tre timmar! Och vi badade hela tiden! Max va lite försiktig i början och satt som en klisterlapp på oss men sen vågade han simma lite själv i sina puffar. Elliot är tvärtom. Han besitter ju inte heller något konsekvenstänk så han ville helst simma själv utan hjälp (vilket va lite svårt för han) men han stretade på och svalde halva Rosenlundsbadet på köpet! Men vi badade inne, ute och va i vågorna, åkte jetström och barnen åkte tre olika barnvattenrutchkanor och sen åkte Max den stora utomhus ihop med Martin! Och vi tittade även på när Martin hoppade från tian! Hua! Men efter tre timmar hade till och med barnen fått nog och följde frivilligt med hem utan bråk! När vi kom hem började det små regna sen har det typ öst ner i tre timmar nu! Så nu sitter jag i min stol på balkongen (under tak) och lyssnar på regnet och vilar efter en intensiv badhuseftermiddag!

#semester #bada #badhuset #pseudotvillingar

Mot bilen!

-Mamma, man simpuffar!

Let?s go! (Har dock inga bilder från insidan då telefonen inte var med in bland bassängerna!)

Mys i min stol på balkongen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards