Alla inlägg den 29 juli 2022

Av Helena Häll - 29 juli 2022 22:14

Ja men hon har väl alltid grabbhäng tänker ni. Jo det stämmer ju, jag har en manlig sambo och två söner (så jag är alltid i kvinnligt underläge!) men igår och idag har jag hängt med andra grabbar än mina egna! (Jag har hängt med mina grabbar också!) men igår kväll var jag ute och tog en öl och drink med Micke och Pata! Två av mina bättre killkompisar som jag inte sett på år och dag! Eller ja Micke på typ ett år och pata ser jag titt som tätt då han jobbar på mina barns förskola! Hahaha! Men det var en trevlig gårdagskväll. Vi var på twin city först och tittade på stand-up sen tog vi en drink på piren. När ska vi betala vår drink säger de -den är redan betald. Eh ok sa vi och gick, vi hade inte betalat den iallafall! Haha! Vi tänkte inte propsa på att betala något som de redan påstås vara betalt!

Idag har jag haft ett annat typ av grabbhäng! Jag har nämligen hängt med grabbar i mina familj, dvs min far och min bror! (Min mor är bortrest) så pappa bjöd ut sina barn på restaurang. Vi var på hantverk1 och åt. Det är ganska upphajpat ställe för att de ska ha så god mat. Ja jo, det var gott, men inget exceptionellt direkt! Men kul att ha testat det!

Annars har vi badat i dagarna två med våra barn och bara njutit av att solen har lyst lite till (hoppas det håller i sig nästa vecka med) för nu har jag bara en ynka vecka semester kvar! Shit vad fort det har gått!

Gårdagens bad med Bill och Bull!

Stand-up på twin city

Micke och Patrik med sina drinkar!

Min drink!

Denna lilla parveln väntade på mig när jag kom hem! Så söt!

Elliot skulle ta en skinkbit till frukost. Det blev typ halva paketet! Men kan själv tycker han!

Bad idag också med Bill och Bull!

Middag med lillebror!

Och pappsen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards