Alla inlägg den 20 juli 2022

Av Helena Häll - 20 juli 2022 22:22

Idag är det en sån där rekordvärmesdag! Har varit en bra bit över 30 grader och riktigt varmt! Så vad har vi gjort? Jo badat såklart! Vi började dagen i axamo och båda barnen badade som galningar! Även Eje som brukar frysa efter typ två minuter! Men nej då, de var i länge och Max dessutom en gång till efter fikat! Sen åkte vi hem och åt lunch och vilade i några timmar sen tog vi vagnen ner till Vättern. Men då började Elliot protestera, han vill minsann åka vagn inte bada. Tror han minns hur kallt det är i fryssjön Vättern! Så Martin och Elliot gick en promenad medan jag och Max badade så vi höll på att storkna (eller bli blå och frysa ihjäl!) för varmt var det inte! Men svalkande vill jag lova! Men hann bli svettig på promenaden hem sen igen! Men barnen somnade typ ovaggade idag! Max har nog inte somnat såhär tidigt på hela semestern! Är nog påfrestande med värmen och dessutom uttröttade att bada med sin mor!

#semester #vättern #bada #axamo

Badar med Max i axamo!

Elliot fikar istället!

Nom nom med kex!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards