Alla inlägg den 2 juli 2022

Av Helena Häll - 2 juli 2022 20:07

Idag natt precis när vi gått och lagt oss jag och Martin så kom regnet! Ett sånt totalt skyfall men hörde bara några svaga mullranden men inte mer. Men sen somnade jag också som en stock! Men imorse var det lite lite stänk kvar i luften och blött på marken så vi tog på regnbyxor och stövlar och hoppade i pölar! Och lekte i lekplatsen i Hamnparken (idag igen) och sen fick Eje se fontänen i rådhusparken! (Han älskar fontäner av någon anledning!) så då var vi vid den en bra stund innan vi gick hem för lunch! Nästan 2,5h var vi ute utan att svettas ihjäl! Så skönt! Efter lunch och siesta så åkte vi första till sortergården (jag rensade lite i balkongförrådet) sen åkte vi till hemmahallen för att shoppa läsk (till mig och Martin) för 10kr! Sen hittade en hel del på deras 10krs marknad också! Så större delen av det vi shoppade kostade det 10kr bara! En bra shoppingtur! Och barnen var nöjda i kundvagnen! När vi kommit hem lekte vi lite i lekparken på gården brevid innan vi gick hem och åt korv med bröd och idag somnade barnen ganska så ovaggade efter dagens hålligång!

#semester #dag3 #regn #pseudotvillingar #småbarnföräldrar #hemmahallen #shopping

Hoppa i vattenpölar!!

Leka på lekplatsen i Hamnparken!

Kolla på fontänen!

Dags för siesta! Eje läser sig själv till sömns! (Eller inte!!)

Här har jag börjat rensa.. så någon typ av förebild är detta då!

Såhär blev det iallafall efteråt, nu kan man iallafall komma in i förrådet! Hahaha!

Fruktpaus utanför hemmahallen!

Kundvagnsligan är på G!

Lek innan middagen!

?Spring på gömda stigarna i skogen? (Ni som kan er Disney känner igen detta!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards