Alla inlägg den 10 juli 2022

Av Helena Häll - 10 juli 2022 22:38

I fredag var jag förbi biblioteket och skulle låna en bok. Del sjutusen (typ, eller tio, elva kanske) i serien om Ruth Galloway av författaren Elly Griffiths. Bara det att jag hade ingen aning om vilken bok i ordningen jag sist läste. Eller rättare sagt jag visste bestämt att jag läst den om när de är i Italien. Men visste inte om jag läst nästa därefter. Läser på om böckerna, bläddrar dessutom igenom på bibblan och lånar en cirkel av sten som är bok nummer 11 i serien. Kommer hem börjar läsa den och det känns bekant, lite väl bekant! Nu när jag funderat lite till så kom jag till och med på vem mördaren va! (Tror jag iallafall) så nu blir det till att göra om, göra rätt! Låna bok tolv i serien istället!

Rekommenderar stark denna serie! Riktigt bra böcker (om man bara kan hålla reda på vilka man läst och inte!)

#semester #biblioteket #ellygriffiths #ruthgalloway #boktips

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards