Alla inlägg den 21 juli 2022

Av Helena Häll - 21 juli 2022 21:38

Om det var varmt igår så ska vi inte tala om idag! Det är fortfarande galet varmt men imorse var det ändå humant så vi var på badstranden redan kvart i nio i morse och badade och badade och badade! Max badade i över 1,5h! Så skönt var det och alla var nöjda och glada (även när vi åkte hemåt). Till och med Max sa; Man åka hem!

Sen på eftermiddagen har vi isolerat oss inomhus med stängda dörrar och fönster och fläkten på! För det var så galet varmt att det inte gick att gå ut med två småbarn. Termometern i köket visade 36,1 i skuggan och den på balkongen 38 i skuggan! Hade vi lagt ut termometern i solen hade den gått i taket!

Men denna varma dag skulle Martin gå ut och äta med sin mamma och syster för att fira att hon fyllt år för nästan en månad sen (men den som väntar på något gott, eller oförglömlig kväll som Martin hade lovat sin mamma!) hahaha! Men då bjöd jag hit min mamma på barnvaktshjälp och mat och helt plötsligt kom hela familjen på mat! Så när Martin fick äta med sin familj så fick jag äta med min! Och min matlagning blev godkänd för allt åt de upp också och var mätta och glada när de gick!

#semester #middag #familjemiddag #bada #värmebölja #svettigt

Morgonen började med span på gräsklipparen!

Och avslutades med familjemiddag med min mor, far, bror och mina två barn! detta var det kort där flest kollade in i kameran! Hahaha!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards