Alla inlägg den 12 juli 2022

Av Helena Häll - 12 juli 2022 21:21

Idag har det varit så där härligt sommarvarmt igen! (Äntligen!) så planen för dagen har varit att bada, bada och bada! Vi började dagen med att ta bilen upp til axamo, passade på innan det blev fullt med badade folk. Vi hade med oss min mamma och redan strax innan halv tio intog vi stranden på axamo! Barnen badade, och jag och Martin badade och sen fikade vi lite också! Sedan var det dags för hemfärd (var betydligt mer folk när vi åkte hem!) Vi intog lunch och Elliot tog sin siesta innan vi började etapp 2 av badandet. Vi gick ner till lilla vätterstranden och mötte upp min mamma där med! Sen badade vi med barnen i sjö nummer två för dagen, den lite kallare sjön. Men nu har både jag och Martin även doppat oss i Vättern för första gången det här året! På kvällen har alla varit mer eller mindre dötrötta och för första gången på länge höll Max på att somna i middagen. Men han tog sig igenom det med och piggade på sig lite, men nu sover de så gott och jag har spenderat kvällen med att slå in elliots födelsedagspresenter till hans födelsedag nästa vecka!

#semester #bada #axamo #vättern #jönköping

Bad i axamo, typ inget folk när vi kom idag!

Elliot fikar!

Sen åt vi lunch!

Max äter lunch med!

Dags för bad i Vättern!

Max!

Elliot!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards