Alla inlägg den 3 juli 2022

Av Helena Häll - 3 juli 2022 22:18

Idag har det varit sämre väder överlag, det är regnat i floder! Speciellt när vi var ute i eftermiddags, då vräkte det ner större delen av den timmen vi var ute! På förmiddagen hade vi bättre med tur och mer sol! Och nu för en stund sen kom ytterligare ett sånt skyfall och det var just som jag kvällsvattnade mina blommor! Haha! Det hade jag inte behövt för de blev blöta ändå! Kände mig lite som Pippi Långstrump när Annika frågar varför hon vattnar när det regnar, jo har jag bestämt att jg ska vattna så gör jag det! Ungefär så var det! Så nu är både tomaten och jordgubbarna dubbelvattnade och jag tänkte krypa till sängs för imorgon väntar storslagna äventyr! (För mig och Martin iallafall!)

#semester #dag4 #regn #pippilångstrump

Idag hade vi fruktstund på hallmattan! Elliot ska äta sitt äpple lika dant som Max.. bara att det tar femtio gånger så lång tid! Minst! Men han åt minsann nästan hela äpplet vår lilla (snart) 2-åring! (Efter Max ätit både ett äpple och ett päron och vi hade gått ut och varit ute i nästan 20min! Då var han klar!)

Sen hade vi gjort egen isglass på saft! Det var en riktig höjdare! Bara att den smälte fort och Max tycker inte om att bli så klabbig! Haha! Men det gick bra ändå!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards