Alla inlägg den 18 juli 2022

Av Helena Häll - 18 juli 2022 22:30

Igår var jag så trött att jag somnade ifrån bloggandet. Jag smsade mamma om hon hade några bilder från badadet i den stora poolen, sen sov jag. För igår gick nämligen utflykten till kumlabybadet på visingsö! Barnen var överlyckliga! De älskar ju att bada, speciellt Max! Vi var där när det öppnade och badade i flera timmar innan vi gick tillbaka till vandrarhemmet och åt sen lunch. Sen lekte vi lite i lekparken innan vi tog en tripp till affären! Här tyckte barnen att det var en bra idé att somna! Men efter väckandet och mutandet så hämtades thai mat som vi njöt av innan läggdags för familjen (vi är helt slut på kvällarna när man är iväg med barnen!). Idag åts det frukost och sen packades det iordning innan avfärd hemåt! Barnen var över hela båten och rände innan båten la till och vi kunde åka av, då somnade de gott båda två! Tack för en mycket trevlig semester!

Nu på eftermiddagen har vi handlat och förberett inför imon för då har vi en 2-åring i huset! Lillebror blir 2 år imorgon! Galet vad fort det har gått!

Fikapaus vid badet!

Elliot lär sig simma!

Max plaskar!

Hela familjen badar!

Mot affären!

De somnade som stockar efter affären!

Dags att resa hem!

Max kör!

När vi kom hem att blommorna gett upp hoppet!

Imorgon smäller det!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards