Alla inlägg den 31 maj 2022

Av Helena Häll - 31 maj 2022 21:23

Idag jobbade jag hela 3h innan jag flexade ut och åkte hemåt igen. Inte för att någon hade blivit sjuk, nejdå Max skulle bara till BVC. Eller som Max själv säger BBC (Han kan ha sett för mycket på TV!) men han fick ju en tidigare insatt tid pga de skulle kolla hans hörsel och hans språkutveckling. Men han blev godkänd av läkaren och våra spolningar av hans öron har gjort susen för hans språkutveckling! Hoppas det håller i sig och han kommer igång med sitt tal ordentligt! Fast just nu är favoritorden NEJ och INTE!

Efter BVC fick Max åka till sin mormor och äta lunch med henne medan jag var hos min psykolog. På vägen hem köpte jag en sallad som jag åt i farten innan jag hämtade Elliot på förskolan. Sen slängde jag ihop en korvstroganoff innan jag lämnade över barnen (och korvstroganoffen) till Martin och åkte på outletshopping med mamma, Inger och Mia istället! Storefactory hade sin sista outlet i banarp innan de ska flytta vidare till nya lokaler! Det var massvis med grejer men jag höll mig ganska bra ändå, två små vaser, en ljusstake och vita skålar! Ja, sen köpte jag liten sommarpresent till barnens pedagoger med! (De har ju uppenbarligen sjuhundra pedagoger nu när de är på olika avdelningar!) men nu är det någorlunda fixat och jag kan bocka av det på listan över tusen saker att göra det närmsta! Nu står det iallafall läggdags överst på mitt schema! God natt!

#bvc #treår #språkutveckling #storefactory #outlet #banarp

Max äter lunch hos mormor!

Max leker med bilar på balkongen?

Och i morbror Victors säng?

Sen lekte morbror med bilarna i hans säng!

Mina två vaser från outleten!

Min ljusstake

Mina skålar!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards