Alla inlägg den 3 maj 2022

Av Helena Häll - 3 maj 2022 21:41

Idag har jag fått följa med min mor på releasefest på Spira! (Det är vårt kulturhus i Jönköping!) min mamma är nämligen ambassadör för att promota Spira ut i samhället (hur går det med det mamma?!) och för de får hon lite rabatter, förturer och även bland annat biljetter till dagens releasefest! Där temat var att presentera kommande föreställningar, teatrar, evenemang osv.. det var faktiskt riktigt trevligt även om jag sänkte medelåldern med typ 200 år! Hahaha! Men det var väldigt många gamla människor och jag! Men några kände jag igen (främst gamla klasskompisars föräldrar och mamma och pappas gamla jobbarkompisar!). De bjöd iallafall på lite cider och lite små tapas (fast vi vet inte vad vi åt riktigt för det framgick inte!) men gott var det iallafall! Och det höll på lagom länge till strax efter 19 (började 17.30 med mingel!) så allt som allt var det en lyckad lite utflykt för mig och mamma och nu ska vi bli kulturtanter på heltid!

#relesefest #spira #kulturhusetspira #pro #trevligkväll

Mamma och jag i foajén!

Skål!

På plats inne i kammaren som salongen heter.

Olika tapas att välja på! (Och Max favvo Yanko på omslaget!)

Bild från restaurang spiras instagram. Vi sitter precis vid dem som står längst fram vid höger sida om scenen!

Bild från spiras instagram. Vi är inringade jag och mamma!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards