Alla inlägg den 14 maj 2022

Av Helena Häll - 14 maj 2022 23:58

Igår kväll när jag gick och la mig så skrev jag ett blogginlägg om att det var fredag den 13:onde och att jag minsann inte haft någon större otur alls. (Förutom att jag åkt på att jobba en heltidsfredag istället för en 80%, som jag egentligen jobbar och därav fick barnen gå 9h på förskolan - på en fredag!) MEN, jag fick äta upp det där med råge! När jag som bäst höll på att läsa igenom inlägget så allt blivit rättstavat osv (så är jag givetvis även mer sovande än vaken) och ja jag råkar trycka på något så allt bara försvann. Jag blir så trött på mig själv! Att jag aldrig lär mig! Blogga inte sovandes Helena!! Så ja nej, ni blev utan blogginlägg igår med! Denna veckan har varit katastrof från min sida! Jag lovar att skärpa mig nästa vecka igen!

Idag på schemat har förmiddagen bjudit på två timmars utevistelse innan vi åt rester till lunch! När Elliot hade somnat åkte vi och klippte Max hos frisören! Ja alltså martins mamma var här medan Eje sov! Iom att frisörbesöket var på asecs så gick vi till Coop och systemet också (ihop med Max!) sen när vi kom hem var vi ute i nästan två timmar till! Barnen somnade gott idag kan jag lova! Själv kämpar jag mig igenom ESC-finalen.. det känns just nu bara som en lång väntan på resultatet som vi tror att Ukraina tar hem i vilket fall! Men mer om den finalen kommer imon!

Utevistelse - Eje

Utevistelse - Max

Massa hår försvann

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards