Alla inlägg den 1 maj 2022

Av Helena Häll - 1 maj 2022 22:38

Nu har hela kvällen flugit förbi och det var först nu när jag gick och la mig som jag kom på att jag inte bloggat idag. Men jag var så inne i min ljudbok! Jag lyssnade klart på den ena boken, sen började jag direkt på en ny. Det är en ny såndär serie av böcker ala kiosklitteratur deluxe! Men serien heter häxmästaren och hör till viss del ihop med sagan om isfolket men just om det vet jag inte så mycket just nu. Är bara på bok 3 (av 15 typ) men det klanar väl så småningom! Men iom att det numer är maj månad så betyder det att ni ska få en summering av mitt bokläsande för april! (Tjoho säger ni!)

Margit Sandemo - Det svarta vattnet (sagan är om isfolket del 46)
Margit Sandemo - Är det någon där ute? (Sagan om isfolket del 47)
Maria Adolfsson - Felsteg
Margit Sandemo - Trolldom (Häxmästaren del 1)
Kristina Ohlsson - Isbrytare

Det var de hele!! Fem böcker för april och dagens utlyssning gjorde att jag redan fyllt upp maj månad men en bok än så länge!

Annars idag har Max haft avslutning på sin gympa! Och då fick man ta med sig hela familjen! Jo tjena! Ligist-lillebror var i hela gympasalen!! Men har var så nöjd!! Så det slutade väl ändå med medalj och allt!

#läsa #bokmål #aprilbibliotek #gympa #avslutning

Elliot ska bli olympisk mästare i rytmisk gymnastik!

Max på gympan!

Han har lärt sig att rulla stock!

Max fick medalj!

Hej då gympan! Tack för idag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards