Alla inlägg den 2 maj 2022

Av Helena Häll - 2 maj 2022 21:08

Nu har jag fixat mig lite tidsfördriv igen! (Som om jag inte har nog att göra som småbarnsmorsa!). Men har tänkt länge att jag borde fixa ett album från när jag och Martin var i Krakow! Vilket var några år sedan nu! Eller ja, fyra år sedan mer bestämt! Så var väl på tiden att jag gör ett litet album från den resan! Så har sorterat kort på datorn. Inväntade sedan rabatterbjudande från fujifilm, denna gången var det gratis frakt tror jag! Så nu sitter jag här och ska försöka sortera alla bilder vi tog då! Men innan jag sorterar dem så behöver jag veta vilken dag vi gjorde vad. Är inte alltid så lätt när jag knappt vet vad jag gjorde förra veckan ens! Men då kom jag på att jag givetvis kan använda min blogg till hjälp och vips kan jag gå tillbaka och se vilken dag vi gjorde vad! (Det kan ni också om ni går till augusti 2018!). Så nu har jag ett jättejobb framför mig; att skriva upp vad vi gjorde, sen att sortera alla bilder och klistra in dem i albumet!! Jag kom en dag och nu är jag så trött jag kan somna sittandes, så nu blir det sängen, resten av familjen sover redan!

#scrapbooking #fotoalbum #semesterminnen #framkalla #fujifilm

Läsa blogg, skriva upp, sortera kort!!


Här nedan kommer lite minnen från de augustidagarna vi hade i Krakow med omnejd!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards