Alla inlägg den 11 maj 2022

Av Helena Häll - 11 maj 2022 21:38

Nu har det varit tyst på bloggen i några dagar! Jag har varit så trött att jag härromdagen somnade vid läggningen av barnen! Och igår kollade jag ju givetvis på Eurovision Song Contests första semifinal! Sen när det var slut var jag också sådär trött så jag somnade på stört!! Prickade förövrigt 8 av 10 länder som gick vidare från semin igår! Bra jobbat av mig iom att det var svårtippat! Men för att återgå till det tidsmässigt mer korrekta, dagen idag!

Efter jobbet idag så åkte jag och mötte upp Anna, Sandra och Annas kollega Annika, vi skulle äta på restaurang STUK på stan. Jag och Anna delade på två pizzor så jag fick en halva med löjrom och creme fraiche och lite annat och en halva med tryffel och parmesan! Så gott var det! Till efterätt beställde vi varsin chokladboll för idag är det minsann chokladbollens dag! Svindyr men god var den! Och sen efter middag kom kvällens höjdpunkt! Vi skulle på föreställning!! Våra Sanningar med Carin DaSilva och Vivi Wallin! Alltså jag har skrattat så jag har gråtit! Det var så himla roligt! Bättre än jag väntat mig! Så kul att se det live också! Det gör så mycket! Så nu kan jag leva på det en bra stund framöver!

#Chokladbollensdag #stuk #jönköping #vårasanningarlive #vårasanningar #carindasilva #viviwallin

Vår löjromspizza och tryffel/parmesanpizza

Sandras sallad

Mys på stuk!

Den svindyra chokladbollen!

På teatern! Snart föreställning!

Våra sanningar!

Så roligt var det!

Nu tackar vi för ikväll!

Och medans mamma var på vift passade den lilla gravida gubben att filosofera framför TV:n!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards