Alla inlägg den 18 maj 2022

Av Helena Häll - 18 maj 2022 21:06

Idag har vi haft studiedag på jobbet! Med andra ord förskolan är stängd för barnen men inte för oss pedagoger! Vi har utvärderat, analyserat, reflekterat, diskuterat och ätit pizza! Med andra ord en lite annorlunda arbetsdag! Imorgon är vi tillbaka i verkligheten med barnen igen!

Min egna barns förskola har också varit stängd för studiedag! Så olämpligt tajmat (som vanligt!) men tur att de har en pappa vars jobb inte har infört några studiedagar (än iallafall!!) Hahaha! Tur det, för Martin har varit ledig med barnen och bland annat varit hos tandläkaren med Max! Ja, Eje var visst också med, och mormor! En halv delegation med till folktandvården! Tjoho, för det brukar ju vara så kul! Hon hade visst rekommenderat en eltandborste till Maxen! Så lägligt att ungen fyller år nästa vecka då! Var köper man en eltandborste till en 3-åring? Det får jag klura ut medan jag städar upp efter virvelvinden som lokalt dragit igenom vår lägenhet idag!! (Suck och stön!)

#studiedag #planeringsdag #pizza #tandläkaren #eltandborste

Max spelar fia med knuff i väntrummet..

..Tillsammans med Eje

Medan mamma äter pizza på jobbet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards