Alla inlägg den 29 maj 2022

Av Helena Häll - 29 maj 2022 21:32

Idag är det hans dag! Vår äldste sons dag (och lite min med!) men absolut mest hans dag! Max fyller nämligen 3 år!! Så galet att jag inte riktigt kan fatta det! Jag och Martin har varit föräldrar i tre år! Tiden har gått så fort! Sen är det ju även morsdag med! Så vi har firat mig, min mamma, martins mamma och martins mormor och givetvis Max idag! Dagen började med paketöppning och lek med presenterna och sedan var vi ute en sväng innan lunch och ejes siesta! Klockan 14 kom alla gäster så då bjöd vi på pastasallad med kyckling och pesto, skink och ost paj, tsatsiki, bröd, smör, ost och jordgubbstårta och silviakaka till efterätt! Max öppnade paket och var i extas stora delar av eftermiddagen. Och Eje var till stora delar även han nöjd (förutom när de bråkade om Max presenter) haha! Men det är som en vanlig dag i detta hemmet! Nu sover barnen sen två timmar och jag har plockat ner alla vimplar och ballonger och städat upp lite och även duschat och hängt tvätt! Så nu har jag ingått i vardagsmode igen för imon vankas det arbete och förskola igen! Back to business!

#fixarfrasse #födelsedag #morsdag #treår

Han, livets kille, fyller 3!

Paketöppning på morgonen!

Wow vad spännande!

Mer paketöppning!

Bilden heter: Max stå där vid väggen så kan mamma ta ett kort på dig.

Tjoho en cykel!!

Jordgubbstårta!

Max blåser ut ljuset!

Tack för idag hälsar fixar-Frasse!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards