Alla inlägg den 24 maj 2022

Av Helena Häll - 24 maj 2022 22:30

Ne nu hände det igen, jag somnade och råkade ta bort inlägget. Sen funkade det inte och lägga in film heller! Ni hör ju det är min kväll det här! Tur att jag är lite ledig nu så jag kan få lite gjort hemma! Eller ledig? imorgon ska jag vabba för Elliot. Men sen är jag ledig! I vilket fall som helst så skulle jag velat lägga in film på Max från när vi var i lekparken innan. Han har lärt sig att åka i de stora rutschkanorna nu, de stora rören av metall. De åker han helt själv och skrattar högt varje gång! Bara det att idag ösregnade det så det gick mega fort! Så fort att när jag filmade han så svischade han förbi och simmade ut ur bild igen! Hahaha! Men två åk fick han sen klev min riskbedömning in i bilden och sa att jag vill minsann inte ha några skador lagom till hans födelsedag nu! Men tillslut var alla nöjda och glada trots ösregnet!

På g hem från föris!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards