Alla inlägg den 23 maj 2022

Av Helena Häll - 23 maj 2022 20:00

Ordning och reda, pengar på fredag är ett ordspråk som funkar förträffligt just nu. För det är faktiskt löning på fredag! (För mig då!) Martin får sin på onsdag redan! Men ordningen och redan stod jag för redan igår! Idag hade jag inte hunnit eftersom jag jobbat 8.30-18 (Känner mig som överkörd av en ångvält!) men igår så gjorde jag iordning lite i min garderob. Det var så fullt att jag inte kunde stänga lådorna. Så jag rensade och vek allt fint och la tillbaka det! (Undra hur länge detta håller!) men jag har iallafall för tillfället tre välordnade lådor i ett annars mycket kaosartat hem! Förövrigt rensade jag bort mina gravidkläder som legat och tagit plats, det är ju ändå snart 2 år sedan senaste ungen föddes i detta hem! Hahaha! Men heja mig nu är det bara tendens kvar (dvs alla andra garderober och skåp och skrymslen och fan och hans moster att rensa och städa!)

Det är så ordningsamt att jag blir lite rörd!

Annars brukar vi bygga sådana här högar med tvätt, det är vår specialitet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards