Alla inlägg den 17 maj 2022

Av Helena Häll - 17 maj 2022 21:28

Idag efter förskolan har jag varit på lekplatsen med Max och Elliot själv! Och alla var nöjd och glada! (Okej Eje var lite sur när vi skulle gå hem för Max bajsade! Men det gick över fort!). Jag är så stolt över mig själv att jag fixade det och att det gick bra och att jag inte behövde tjata ihjäl mig på barnen. Vi kom hem och bytte bajsblöjan lagom till Martin kom hem från jobbet! Och då passade jag på att ta ut min belöning för jag fixade lekparkshänget med barnen, jag åkte till Emma och drack kaffe i typ en timme! Sen hem igen och så åt hela familjen tacos innan läggdags. Imorgon är barnens förskola stängd (och min egen med) men jag behöver jobba med massa utvärderingar osv (det är meningen med en stäningsdag - att man ska få något gjort!) så Martin får vara hemma med barnen och ta med Max till tandläkaren! Spännande!

Eje i lekparken!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards