Alla inlägg den 8 maj 2022

Av Helena Häll - 8 maj 2022 21:40

Efter gårdagens urladdning på ullared (och barnens obefintliga sovmorgnar) så har jag varit ganska trött idag. Men vi har fått lite vettigt gjort ändå! Tvättat massa tvätt, byt sängkläder, varit ute med barnen. Eller Max var på gympa idag med Martin och då när pappa gick bröt Elliot ihop! Fullständigt! Han var så arg att han ville inte gå själv ute sen, utan han ville åka vagn och tog sin middagslur redan Kl 09.50 idag.. och sov typ 45min.. det är vad han har sovit idag! Så han somnade gott nu ikväll!
Jag har nu på kvällen sen barnen somnat försökt sortera upp alla biljetter och sparade broschyrer från Krakow. Jag köpte ju ett fotoalbum på gekås igår så nu kan jag äntligen börja på riktigt! Och nu är allt uppsorterat och klart för påbörjning!! Men det får bli en annan dag nu ska jag göra mig iordning för kvällen och gå och lägga mig i våra nybäddade lakan!

Här står Elliot och tjurar lite!

Sen somnade han!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards