Alla inlägg den 30 april 2022

Av Helena Häll - 30 april 2022 21:46

Idag när vi vaknade, ja eller vid 8-snåret mer. (Jag och barnen hade varit uppe sen strax innan 6! Suck!) men i vilket fall så hade vi klätt på barnen, ätit frukost och satt dem i bilen. De åkte till sin farmor (farfar jobbade) medan vi skulle tvätta bilen och sen besiktiga den! Och ni kan va lugna, allt gick enligt planen och vår familjebils-Toyota gick igenom utan anmärkningar! Sån lättnad!! Så nu har vi besiktigad och ren bil!

Efter besiktningen handlade vi lite fika och åkte tillbaka till Martins mamma och fikade och barnen badade tillsammans i deras badkar! Jag försökte fotografera dem tillsammans i badet, det gick sådär men några kort fick (sen att jag tog fem gånger fler är en annan femma!). Efter badet åkte vi hemåt, åt lunch, sov middag och sen var vi ute och lekte i nästan två timmar innan vi gick hem och åt valborgspizza till middag! Jag menar man får ju ändå slå på stort när kungen fyller år!

#valborg #bilbesiktning #biltvätt #bada #pseudotvillingar

Tvätta bilen innan besiktning! Det var välbehövligt!

Där borta flyger vår bil (utan anmärkningar!)

Bill och Bull badar!

Max badar!

Elliot badar! (Notera det fräsiga blåmärket han fick i pannan på förskolan igår!)

Pizzakväll!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards