Alla inlägg den 22 april 2022

Av Helena Häll - 22 april 2022 22:57

Fredag och nu är helgen här igen. Var vi inte nyss lediga?! Veckan har gått snabbt även om det inte alltid känns så. Igår hade jag en dålig dag (och det hade visst flera i familjen! Dvs alla i familjen!) så när klockan var nio hade alla redan gått och lagt sig. Så därav inget blogginlägg igår. Gårdagen bjöd väl inte på några större glädjeämnen mer än att jag lyckades ta några fina kort på mina barn (där de faktiskt ser ut som de är bästa vänner för två sekunder!).

Idag har varit en bättre dag för hela familjen. Barnen och jag hade sovmorgon innan förskolan för att Martin sedan fick hämta dem och jag hade stängningen på jobbet. Men till quizet hann jag (nästan!) var bara fem minuter sen! Och vann gjorde vi också! Det var på tiden det! Enbart 3 poängs fel och 2 poängs marginal ner till tvåorna! Tjoho! Sen åkte vi hem, nattade barn och jag kollade på masked singer och Martin åkte och quizade igen! Nu har jag planerat för en god natts sömn (önska mig lycka till för det verkar som några familjemedlemmar har fått nattlig hosta dock!) så min goda nattsömn lär vara hotad!

Max sitter i Ejes knä och de ser så kärleksfulla ut!

Du och jag brorsan!

Nu gick de i vält!

Mys!

Dagens quizvinst!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards