Alla inlägg den 12 april 2022

Av Helena Häll - 12 april 2022 21:32

Idag har jag gjort en farbror Melker! Eller ja kanske inte riktigt så mycket salt som han! Men nästan! Jag skulle nämligen bara salta lite till och råkade salta ur den stora öppningen på saltburken och ops! Det blev lite mycket salt! Men tillslut gick det att äta ändå! Skönt det, för farbror Melkers mat var ju oätlig! Annars idag har jag jobbat och Martin har vabbat med trumhinne-Nissen! (Som förövrigt är pigg som bara den!) blir en härlig vecka nu med vab för ett piggt barn fast med en sprucken trumhinna! Men antibiotikan har han lyckats äta tre gånger idag (guldstjärna till oss! - Inte för vi kommit ihåg, utan för vi har fått i honom den!) men nu redan efter fyra gånger så vet han att han får en bit fruktstång efteråt! Så bara 11 gånger kvar!

Nu ska jag läsa en stund innan jag går och lägger mig! Ska börja på den allra sista boken i sagan om isfolket, dvs del 47! Hejja mig! Imorgon ska jag upp och jobba igen och på torsdag är det min tur att vara hemma med Fixar-Frasse och fira in påsken med buller och bång! Äntligen lite långlediga!

Fixar-Frasse på lekplatsen!

Vår hustomte är hemma från Spanien! (Hon med bara ben!) den andre (Martin) ska på polarexpeditionen i Sibirien!

Eje studsar i sin nya skor!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards