Alla inlägg den 4 april 2022

Av Helena Häll - 4 april 2022 21:07

Jag har glömt att uppdatera er om mitt mars bibliotek, dvs mina lästa böcker i mars! Det blev fem stycken, fyra lästa och en ljudbok.

Andrzej Sapkowski - Svalans torn
Johan Theorin - Benvittring (LJUDBOK)
Margit Sandemo - En glimt av ömhet (sagan om isfolket del 43)
Margit Sandemo - Den onda dagen (sagan om isfolket del 44)
Margit Sandemo - Legenden om Marco (sagan om isfolket del 45)

Jag behöver dock skärpa mig lite om jag ska nå mitt mål med 50 lästa böcker när året är slut. Inte för att jag säkert kommer fixa det då jag redan har läst 16 böcker. Men just nu är jag inne i nån period där jag bara sitter och stirrar på kvällarna. Inget vettigt alls blir gjort. Jag har ju bara två böcker kvar i sagan om isfolket serien så kan väl vara på tiden att läsa färdigt och se hur berättelsen faktiskt slutar. Men har liksom ingen ork att ta tag något! Nu får det bli skärpning!

Har bara dessa två kvar. Och en hel stor hög med andra böcker som väntar på att bli lästa!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards