Alla inlägg den 1 april 2022

Av Helena Häll - 1 april 2022 23:44

Herregud, nu är klockan över halv tolv och jag är fortfarande vaken! Hua, jag kommer vara så trött imorgon! Men jag kollade på masked Singer och redan i program 2 sket det sig med att jag tänkte att jag inte skulle ta reda på vilka som var under maskerna. För efter det var slut, satt jag och Martin och lyssnade och googlade och kollade ledtrådar. Och helt plötsligt blir det ganska lätt att höra vilka det är i maskerna. Så gick det med min självbehärskning och nyfikenhet!

Annars idag har jag vart på jobbet och sen varit på footly och hämtat ut nya saker jag budat hem. Sen var jag och hämtade ut paket på ICA från HM. Kan säga att de jag köpte från HM var 10 gånger dyrare än det från footly! Ops!! Men jag är nöjd med mina klipp, ska packa upp allt imorgon (fast en tröja hade jag redan på quizet ikväll) som vi vann!! Tjoho, äntligen fick jag komma ut lite och quiza! Det var flera veckor sen nu! Så nu ska jag njuta av vinsten och ha som mål att somna innan midnatt!

Tjoho vinst på quizet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards