Alla inlägg den 3 april 2022

Av Helena Häll - 3 april 2022 21:14

Vilken shoppoholic jag har vart det senaste! Tänk vad lycklig man kan bli av lite shopping. Och min ekonomi behöver ni inte var orolig över, fick en bra marslön utan några större dippar Sjukdoms och vab mässigt! Sen får jag tillbaka mina pengar från Skatteverket denna vecka med! Tjoho! Även om det var tänkt att gå till semestern! (Vad vi nu ska göra på den?) men i vilket fall dagens shopping grundade sig i att tanken var att jag skulle åka och köpa nutella på extrapris på ÖB. Den var slut! Men jag kom inte hem tomhänt för det! Nejdå, efter jag vart både på ÖB, Cleas Ohlsson och Hemmahallen så hade jag köpt; en Elgrill till balkongen, färgpennor till Max, strumpor till mig, lite presentpapper, en adapter, trådlösa hörlurar, smörknivar, en ny äggdelarare, målarbok till Max, en födelsedagspresent till Max, superlim och två hinkar till mina barn! (Förmodligen någon mer som jag glömt nu) men shoppingen (och egentiden) gjorde mig gott! Nu är jag nyduschad och har arbetat lite med mina inskolningssamtal som börjar nästa vecka! Så nu ska jag njuta av ingenting resten av kvällen!

Vår nya elgrill!

Max och jag var på hans gympa på förmiddagen

Sen lekte vi i sandlådan!

Gör iordning mina PowerPoint till inskolningssamtalen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards