Alla inlägg den 20 april 2022

Av Helena Häll - 20 april 2022 22:11

Nu ligger jag nedbäddad i rena lakan och är själv nyduschad. Det kan vara en av de bästa känslorna ever! Skulle jag någonsin vinna multum på eurojackpot så är det en av uppgifterna min anställda städerska ska ha. Inte att duscha mig då alltså, utan att byta till nya sängkläder, och det ofta! Minst två-tre gånger i veckan! Bara för det är så skönt att gå och lägga sig i rena lakan! Nu fick jag dock byta mina lakan själv, så denna gången drog Martin vinstlotten som bara kan gå raka vägen och lägga sig sen när jag spelat dator färdigt! Han har sina onsdagar och söndagar då han spelar datamatch på sitt spel typ. Då har jag egentid med mig själv! Idag har jag läst i min bok, alltså den är så spännande nu, att jag kunde ha läst klart hela på en gång. Men då hade jag varit klar sent inatt. Det blir en lång dag imorgon då om jag hade gjort det. Så jag får ta lite åt gången. Men klart läsvärd som alla Kristina Ohlssons böcker är! Isbrytare heter boken och är den andra i en serie av böcker som hon skriver just nu! Nu ska jag ialf sluta blogga för idag för att spana in rean på barnkläder på HM innan jag somnar, dvs jag hoppas jag hinner öppna HM-appen innan jag somnar! Haha!

#renasängkläder #eufori #omjagvoremiljonär #KristinaOhlsson #isbrytare

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards