Alla inlägg den 26 april 2022

Av Helena Häll - 26 april 2022 22:15

Idag har vår lilla bil fått sig en liten make-over. Den har nämligen fått en ny vindruta efter ett litet missöde med ett stenskott. Det lilla stenskottsödet ledde till en jättespricka i hela vindrutan och vips så behövde vi boka tid, lämna in den, betala självrisk men sen fick lilla fiestan en ny ruta! (Och nya torkarblad) till halva priset för jag uppenbarligen kände någon som jobbade där sen förr i tiden när jag bodde på gräshagen (flyttade därifrån för 11 år sen!) Hahaha!

Men sen har även jag fått en liten makeover! Jag har nämligen klippt mig! Min frisörer äntligen tillbaka från sin föräldraledighet! Tjoho!! Så några centimeter rök och klippte upp det och därmed tunnade ut det en hel del! Känns som jag är nått kilo lättare nu utan massa hår fullt med svintotovor!

Annars har dagen bestått av två timmars jobb innan Elliot blev hemringd för de tyckte han hostade och snorade lite. (Han har snorat i tre månader nu..) och sen jag hämtade hem honom har han hostat två gånger.. aja! Är ju bara snällt köpa att de skickar hem han, men imorgon är Martin hemma och vabbar, och där har vi han som hostar mest av alla! (Martin då alltså!) så de får vara hemma och kurera sig imorgon så går jag och jobbar!

Min nya frisyr!

Klippte av en hel del!

Han som påstås vara sjuk speglar sig!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards