Alla inlägg den 27 februari 2022

Av Helena Häll - 27 februari 2022 21:36

Söndag! Och orken tryter lite men imorgon börjar jag 6.30 så åker runt 6.00 så martin får ordna hela karusellen med barn själv. Jag får däremot ta eftermiddagen med bvc-besöket Elliot ska på imorgon.

Idag har Max varit på sin gympa igen och jag Elliot gick för att möta dem. Vill höll aldrig på att komma fram för Elliot ska stanna och pilla på allt. Och han tog även en paus sittandes gränsle över typ en vägkon. Men sedan var vi ute en stund till innan lunchen. Efter lunchen var i ute igen (solen sken ju!) sen gick vi hem och lagade mat och gick varandra lite på nerverna. Men nu är det ur världen, räkningarna betalda och väskorna packade inför morgondagen! Då var vi redo för en ny vecka! (Och en ny månad på tisdag!)

Förövrigt har barnen fått en ny syssling idag, då min kusin har fått barn! Stort grattis!

#pseudotvillingar #småbarn #februari

Morgonmys med Bill och Bull! De satt i min knä båda två UTAN att bråka! Kors i taket!

Eje vilar över sin vägkon!

Ytterligare ett moment av best friends forever från idag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards