Alla inlägg den 22 februari 2022

Av Helena Häll - 22 februari 2022 20:13

Idag började då äntligen bokrean och jag var givetvis på plats! Inte klockan sju när de öppnade utan efter jobbet. Ja, jag hämtade ju barnen först givetvis och de var sånna små änglar när jag hämtade dom (not!) Så efter att de rivit halva hallen på förskolan och vi väl kommit hem fick min mamma komma och ta över. Så jag åkte på lite bok-rea! Jag började på det stället där de numer har den bästa bokrean, Ica-maxi! De har ett brett bra utbud och billiga priser! Jag var även på akademibokhandeln och där var det mesta 10kr dyrare än på maxi. Så barnböcker handlade jag en hel del och jag själv fick endast en deckare och en kokbok. Men ska klura lite på om jag är sugen på köp några mer böcker till mig själv. Men bokrean håller ju på en stund till! Och till maxi åker vi ju ändå och handlar!

#bokrea

Mamma mu och ABC-boken

Min kokbok och min nya deckare!

Ännu mer barnböcker, och MAX-boken ska vi ge till Max avdelning på föris, där han slutar på fredag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards