Alla inlägg den 17 februari 2022

Av Helena Häll - 17 februari 2022 20:29

Idag innan vi skulle gå till förskolan så skulle jag bara se färdigt damernas skicross. Redo för sista åket, le Grand finale! Och Sandra Näslund är storfavorit! Jag säger till barnen nu ska vi strax gå till förskolan, vilket brukar resultera i minst 10min kamp och jagande av barn för att klä på sig osv. Men vad tror ni händer? Max svarar ahh, går och stänger av TV:n och börjar gå ut i hallen. MITT I ÅKET!! Åh vad jag måste få mina barn mer sportintresserade och förstå storheten med OS! Men jag lyckades få på TV:n i tid igen för att se Sveriges sjunde OS-Guld! Tjoohoo! Efter lite high five och segerdans med barnen (som fattade noll!) så gick det ganska smärtfritt att gå till förskolan sen. Får se hur det går imon då vi har lååååång sovmorgon.

Förövrigt har jag ingen bild från idag, men ni får ett gammalt minne istället! Nio år sen idag voltade jag med min bil och la den uppochner på en gärdsgårdsstolpe! R.I.P Lilla grodan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards