Alla inlägg den 10 februari 2022

Av Helena Häll - 10 februari 2022 21:56

Då var det redan torsdag! Galet vad tiden går fort! Redan 10 februari, tyckte nyss det var början av januari! Men efter att ha börjat jobba en timme tidigare idag, kunde jag också åka hem en timme tidigare! Wooopie! Det gör så mycket att bara få det där lilla extra ibland. Och det har vi verkligen fått idag, vi har nämligen fått blommor av vår ledning idag!! Varsin bukett tulpaner som tack för vi orkar jobba med det vi gör! Haha! Skämt och sido har ju coronan ställt till det en hel del och vi har snart haft det allihopa! Men blommor fick vi iallafall och det får väl ses som plåster på såren då Sverige är helt utan några medaljer idag! Något besviken på damernas längdskidor (igen!) men imon får vi ta nya tag och hoppas på nya medaljer.

Blommorna jag fick från jobbet!

Dagens pusslande framsteg!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards