Alla inlägg den 21 februari 2022

Av Helena Häll - 21 februari 2022 20:40

Idag har jag på vägen hem från jobbet varit och köpt grillad kyckling. Detta på order av min käre sambo. Han såg nämligen skylten utanför affären på vägen hem från jobbet. Så då fick jag ta ett stopp dit på vägen hem! Så nu när barnen hade somnat så åt vi grillad kyckling och gick igenom Elliots BVC-papper. Han ska nämligen dit nästa vecka! Sedan när vi höll på att plocka iordning jag bara skulle smygäta lite godis till efterätt från skafferiet så vet ni vad jag hittade där då.. jo våran fjärrkontroll! Hahaha! Gissa tre gånger om mr disträ (dvs min älskade sambo) har i förbifarten lagt den där, troligtvis när han skulle laga mat till barnen samtidigt som de tittade på TV. (Han förnekar detta!) men det var ingen annan hemma mer än han och barnen. Och de når inte upp till den hyllan så busted! Tur att vi inte hann och sakna den innan den var borta, för då hade vi fått leta! Haha!

Kycklingkväll! Innan vi skulle börja äta så frågar Martin, vad tror du hönan hette innan de grillade den? alltså vad jag älskar att han får mig att skratta så tårarna rinner!

Hittade helt oväntat fjärrkontrollen i skafferiet! Det går bra nu!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards