Alla inlägg den 25 februari 2022

Av Helena Häll - 25 februari 2022 22:50

Idag har Max gjort sin sista dag på småbarn och på måndag börjar han på avdelningen med större barn och blir minstingen igen (på avdelningen då). Fast han känns stor nu. Jag var med en stund och hälsade på idag när han var på den nya avdelningen! Spännande för han och ett stort steg även för hans mor.
Hans gamla avdelning fick en Max-bok i present (från Max) och hans pedagoger fick massa godis att överleva med! (Jag talar av egen erfarenhet eftersom jag numer jobbar på en småbarnsavdelning!) men jag älskar mitt jobb verkligen och jag trivs så bra där jag är nu! Trots att vi äter godis i parti och minut även hos oss! Hahaha!
Annars har vi varit och quizat idag och check på vinst igen! 2poängs marginal vann vi med idag. Vi firade med att köpa med pizza hem och bjöd Martins föräldrar på. Sen kollade jag på finalen av på spåret och mina favoriter Jonatan och Cecilia vann! Hurra!! Efter det somnade jag sittandes i soffan, så martin kom och väckte mig för en stund sen (för andra eller tredje gången denna veckan!) jag får se till att somna i sängen framöver istället!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards