Alla inlägg den 20 februari 2022

Av Helena Häll - 20 februari 2022 21:12

Idag har tomheten efter OS slagit in! Fasiken vilket OS, men nu är det slut! Det medaljrikaste någonsin och då har vi ändå haft en hel del fjärdeplatser (senast idag! Och igår!) men men! Nu är det fyra långa år till nästa vinter-OS men bara två år kvar till sommar-OS (eller 2,5år om vi ska vara petiga!) så för att dämpa denna lilla tomhet något så gav jag mig på en liten shoppingtur! Jag var nämligen på RUSTA, alltså jag tror jag skulle kunna inreda halva vårt hem bara av att åka dit! Men köpte två knopplister som ska sitta bakom dörrarna i vårt och barnens sovrum. Köpte även lite strumpor både till mig och martin! Och en badrumsmatta! Och mjuka tofflor till mig! Sen var jag på maxi med och köpte knäckebröd och nappar! Haha! Knäcket ska jag äta på jobbet och nappar behövde Elliot nya för han biter hål på sina! Ja, han borde sluta men han är lite som ett brandlarm utan den så ja nä, han är nöjd och då är vi nöjda! Max testade även han Elliots nya nappar idag, trots att han slutade med napp för över ett halvår sen. Men sen gav han tillbaka alla och tyckte de var bäst utan! Sen har vi dagen till ära lekt både i stadsparken och friardalen idag. Stadsparken på förmiddagen och då dog min telefon av kylan så korten uteblev men i eftermiddags var vi i friadalen. Och på vägen dit åt barnen mellanmål i vagnen! Kallt men mysigt! Annars nu på kvällen har vi ätit kasslergratäng, tagit det lugnt, duschat och badat och sen somnade Max mitt i ett avsnitt av Paddington. Och nu är det snart min tur att checka ut för idag för nu väntar en ny vecka!

Mot stadsparken! (Sen dog telefonen!) men solen lös iallafall!

Kolla mamma jag kan ha mina nya nappar i dina nya tofflor!

Så kan jag ha dem på mig också!

Ett par av Martins nya strumpor!

Mellanmål på väg!

Kasslergratäng!

Nya badrumsmattan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards