Alla inlägg den 13 februari 2022

Av Helena Häll - 13 februari 2022 21:28

Nu ligger jag nedbäddad redan, mest för klockan ringer 5.30 imorgon och jag måste åka senast 6 till jobbet! Bah! Och sen även för att hela helgen har inneburit lite smärre sömnbrist (mer än vanligt!) men mest att jag har gått och lagt mig typ tolv både fredag och lördag! Idag har jag dessutom varit vaken sen strax innan sex imorse med! Det tar ut sin rätt! Det gjorde även på Max som somnade i soffan idag på eftermiddag. Men han har också börjat på sin första fritidsaktivitet idag! Lite flipkidz gympa har vi anmält honom till, han verkade tycka det va roligt sa Martin som var med han. Jag och Elliot var hemma och kollade på när Elvira Öberg tog OS-silver (igen!) Woohoo! Det var dagens behållning det! Resten av OS-dagen var väl lite stolpe ut tyvärr!

På eftermiddagen var vi ute med barnen, jag och Elliot tittade på fordon och han gick en hel del av tiden och var skitnöjd, sen blev han lite trött och kall och skrek hela vägen hem från Rådhusparken (kul kille!). Martin och Max var i stadsparken och lekte en stund innan vi skulle äta mat hos mina föräldrar idag! Snitzel och pommes med tillbehör och tårta till efterätt! Mumsigt värre! Nu ska jag ta och försöka somna så jag orkar gå upp imorgon, då det är alla hjärtans dag!

Hemmamys med Eje när Max var på gympa!

Tjoohoo! Silver till Elvira!

Elliot ute på promenad!

Max och Elliot tittar på TV hos mormor och morfar!

Min gympastjärna!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards