Alla inlägg den 9 februari 2022

Av Helena Häll - 9 februari 2022 21:15

Idag är mer än hälften av arbetsveckan gjord och jag är så trött! Men liksom härligt trött! Trivs så bra på mitt jobb men att skola in massa nya barn är lite energikrävande ibland! Men vi kämpar på! Men sen barnen somnade har jag fått kämpa med min egen trötthet en bra stund nu, men jag har läst lite i min bok och sedan även lyssnat på min ljudbok samtidigt som jag pusslade färdigt ramen på mitt Harry Potter pussel! (Den jag trodde skulle ta hundra år att pussla ihop). Nu är det bara resten av pusslet kvar! Men det tar vi en annan dag! Nu ska jag göra mig iordning och läsa lite till innan jag kryper ner i sängen!
Förövrigt tog inte Sverige något OS-guld idag som väntat (även om det inte var långt borta i slalomen innan uråkningen) men ett OS-brons i Bir Air bärgades och imorgon vankas en ny OS-dag med höga förhoppningar!

Ramen på pusslet är klar!

Elliot går catwalk och visar upp sin nya kanelbullepyjamas.

Sen övade han på att borsta tänderna!

Medan Max hade en lite mer avslappnad tandborstning!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards