Alla inlägg den 19 februari 2022

Av Helena Häll - 19 februari 2022 22:13

Igår gick hela dagen i ett svep och blogginlägget uteblev. Lite också kanske för att jag efter på spåret skulle söva om Max som råkade vakna.. och jag somnade visst själv istället! (Och max somnade om också!) men gårdagen började med OS i bilen (som mången gånger förr under detta OS) det är ett busy life att jobba och få ihop det med OS samtidigt! Men igår såg jag skidskytte-silvret i bilen innan jobbet! Sen hade jag stängningen på jobbet innan jag for raka vägen till quizet och de gick väl sådär för oss, men serien leder vi fortfande! När vi kom hem hade Martins föräldrar badat barnen och köpt nya pyjamasar till dem som de va uppklädda i! Sen somnade de som två stockar och vi kollade på på spåret. Nu är det bara finalen kvar nästa vecka! Heja Cecilia och Jonatan!

Idag har det också varit en hel del OS på förmiddagen, med herrarnas curling guld som höjdpunkten! Alltså så värda detta var de! Lag Niklas Edin (med lite olika bihang) har de senaste OS-tävlingarna varit fyra (2010) trea (2014) tvåa (2018) och nu äntligen etta 2022! Så ja de var så värda det! Annars idag har vi varit en kort sväng på maxi med barnen för Max hade önskemålet om att åka bil! Hahaha! Ja men vi har olika nöjen här i livet. Men hade fick åka kundvagnsbil på maxi med, så lyckan va gjort! Och Elliot var eld och lågor över att få åka kundvagn och pilla på blippen! Så alla nöjda och glada och mutade i bilen hem sen!

Nu ikväll har jag kollat på mello igen. Deltävling 3 och jönköpings egen sjuksköterska gick direkt till final! Tjoho! (Fast jag hejade på Anders Bagge!) men han gick ju vidare med. Konstigt vore väl det annars eftersom han kan verkligen sjunga! Alltså verkligen kan sjunga! Haha! Sen fick jag min låt human med Oscar Zia som mellanakt! Äntligen! Som jag älskar den låten, och som jag är bitter att den inte vann! Men som vanligt gjorde Oscar Zia ett toppenjobb och nu är det bara en deltävling kvar och kommer inte låten med just det där nästa vecka så kommer vi nog inte jubla så mycket i eurovision iår heller.

Gårdagens sovmorgon bjöd på garagelek!

Tack och godnatt! (Från fotändan!) Han är överallt när han sover!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards