Direktlänk till inlägg 25 januari 2022

Sol och Harry Potter reunion!

Av Helena Häll - 25 januari 2022 22:18

Jaha då har vi spenderat dag 1 i karantän (fast 2 om man räknar från symtom och positivt test). Vi spenderade ungefär hela förmiddagen framför TV:n och sen åt vi lunch och medan Elliot sov spelade Max padda, Martin dator och jag gick ut en sväng i solskenet. Ja, hörni idag har solen lyst som bara den, så värmande och härligt! Så härligt att när Eje vaknade gick hela familjen ut en gång till i solen! Vi höll dock till vår promenad och höll enorma avstånd till alla vi mötte, nu mötte vi ju ifs inte så många iom att de flesta är väl på jobbet mitt på dagen! Jag har även läst ut min bok idag, del 39 i sagan om isfolket. (Så snart är jag klar!) Och så har vi även sett Harry Potter 20-åriga reunion på HBO. Min snälla svägerska lånade oss ett inlogg för att nörd-Helena skulle kunna se det! Tack Martina! Du räddade tisdagkvällen i vårt hem!

#karantän #corona #sol #solsken #harrypotter #harrypotterreunion #saganomisfolket

Min egentids promenad till kyrkogården, där är det folktomt, perfekt för karantän-Helena!

Så härligt väder!

En riktig vårdag!

Hela familjen ute på tur!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Söndag 14 april 20:24

Idag fyllde barnens kusin år! Så på eftermiddagen var vi bjudna på kalas hemma hos Martins syster med familj! Men innan det, på förmiddagen var jag först en snabbis på asecs och köpte sista presenten till Erik! (Kan dock ha glömt att de öppnar 11 på ...

Av Helena Häll - Lördag 13 april 22:28

Idag känns det som det har varit en lång dag! Vi har varit ute och lekt, tittat på två och halv film, lekt med Lego och städat och sen när barnen somnat har jag pusslat och duschat. Ja det var den dagen! Elliot som hade feber när han kom hem igår har...

Av Helena Häll - Fredag 12 april 21:36


Efter en stimmig vecka på jobbet med mycket personalbortfall, inklusive mig själv i onsdags så var det väldigt skönt med helg! Hade sett fram emot en quizkväll (som vanligt!) iom att det inte är något quiz nästa vecka. Men nä, när vi kom hem från för...

Av Helena Häll - Torsdag 11 april 21:34


Ja både veckan och mitt pussel går framåt! Idag är det redan torsdag! Men igår var jag ju hemma och vabbade så det blev som en ledig dag nästan. Idag har alla varit på förskolan och jag har jobbat! När vi kom hem från förskolan var vi ute och lekte l...

Av Helena Häll - Tisdag 9 april 21:51


Tisdagarna bara springer iväg jämnt. Jag jobbar till 16.30 och sen är jag oftast inte hemma före 17. Sen laga mat, leka med barnen, äta, sen är det läggdags för dom. Och vi får lite tid för oss själva. Idag har den tiden bestått av att plocka ur disk...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards