Alla inlägg den 28 januari 2022

Av Helena Häll - 28 januari 2022 19:58

Fredag och ja nä men vi sitter ju i karantän även idag! Vi var ute i förmiddags och höll på att blåsa bort! Det blåste typ storm och jag frös om mina stackars bihålor som värker efter min coronaförkylning. Eller efter och efter, jag är ju fortfarande förkyld men inte så farligt längre. Sen har vi mest tagit det lugnt och nu ikväll gjorde vi något mysigt! Vi hade fredagsmys med barnen! Vi tittade på en långfilm och satt still i soffan. Och ja, kors i taket barnen satt still och tittade på mamma mu i över en timme! Hujedamig mig! Men vad mysigt det va! Sen somnade de på två röda sekunder efter det! Så nu sitter jag kvar i soffan i min ensam och snorar för mig själv istället!

Ute på promenad!

Jag höll på att frysa ihjäl! (Om bihålorna då!)

Helt inne i mamma mu!

Fredagsfilmen!

Fredagslyx när barnen har somnat!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards