Alla inlägg den 24 januari 2022

Av Helena Häll - 24 januari 2022 22:04

Idag var jag så glad, barnen har gått en hel dag på förskolan utan att bli hemskickade! Vi har för första gången i januari månad lyckats jobba en hel arbetsdag både jag och Martin! Vad tror ni händer då? Jo martin börjar nysa och snyta sig och vips så sitter vi i karantän för han testade positivt! Jahaja.. jag är symtomfri och negativ och ska nu sitta hemma veckan ut när jag vet vilken kris det är på jobbet! Men det är bara bita ihop och hoppas på att vi andra klarar oss från den här skiten! Ja det var en speciell start på den här veckan. Imorgon börjar vi karantän dag 1!

#corona #positiv #karantän #negativ

Liten Flashback från graviditetstesterna man gjorde när ungarna skulle komma.. förutom att denna gången är det martin som ska föda coronabarnet!

Elliot firade med att äta ris rakt ur kastrullen! Och på golvet dessutom! (Han hade ätit två portioner mat innan, så tilläggsriset var bara lite efterätt!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards