Alla inlägg den 21 januari 2022

Av Helena Häll - 21 januari 2022 21:38

Hörni! Idag kom min kalender på posten och jag är så nöjd! Mamma var här när brevbäraren kämpade med att trycka ner min nya skatt i brevlådan! Så jag visade henne alla mina nya tillval och hur jag tänkt kring allt! Sen satt jag hela eftermiddagen (eller nästan ialf) och skrev in födelsedagar och klistrande in klistermärken och gjorde det så fint så. Äntligen kan jag ha lite koll igen! Och att jag har fått designa den själv gör så mycket! När jag packade upp den ur paketet så hade de från personlig almanacka skrivit ett handskrivetmeddelande och tackade för jag hade beställt hos dom! Alltså hur gulligt är inte det då!

När jag hade slutat pysslat med min nya kalender och martin kommit hem från jobbet åkte vi bort till Martins föräldrar med barnen som hade dem medan vi var och quizade. Vi tog säsongens andra seger av två möjliga! Check på den! 2 nya presentkort till vår lilla familj! Sen hämtade vi hem två nybadade barn och åkte hem och kollade på på spåret och det första som händer är att Martin klämmer Boston på 10poängaren innan de gjorde det på TV:n! Bra jobbat! Fast lätt enligt Martin som tyckte; det vet väl alla när Boston Tea party var?! Hahaha! Eh, nä inte jag! Men jag har iallafall koll på allas födelsedagar nu i min nya kalender!

#nykalender #personligalmanacka #quiz #quizvinst #olearys #påspåret

Min nya almanacka är äntligen här!

Här ser ni lite hur jag har valt att ha den! Allt är typ valbart att byta ut och fixa iordning som man vill ha den!

Den supersöta hälsningen från de på personlig almanacka!

Quizvinst!

Två badande huliganer!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards