Alla inlägg den 14 januari 2022

Av Helena Häll - 14 januari 2022 20:16

Nu glömde jag blogga igår igen! Det har helt plötsligt blivit en varannan dag blogg nu. Men så kan det gå när man somnar tidigt på kvällarna! Men idag så hann jag blogga innan jag somnade!

Jag är nämligen ganska nyss hemkommen från säsongens första quiz på Olearys. Dvs min och Martins gemensamma hobby! Och säsongsstarten gick precis som förra säsongen avslutades, men en vinst! Det var dock med nöd och näppe vi vann, för det krävdes utslagsfrågor! Fyra frågor där svaren är årtal och så ska man lägga ihop dom. Men som den årtalsnörd min sambo är så hade vi bara fel på ett år. Så vi vann! Sen stannade Martin kvar och var med på ett quiz till medan jag åkte hem och la barnen! Så nu sitter jag uppkrupen i soffan med en bra bok och kex och ost! Mumsigt! Igår lyssnade jag klart på årets första ljudbok förövrigt (del 5 av familjen Bridgerton - Ett minnesvärt frieri av Julia Quinn) så nu har jag två böcker av 50st som är lästa i mitt bokmål! Heja mig!

#quiz #olerys #quizvinst #fredag #läsa #läsmål #läsamera #storytel #familjenbridgerton #JuliaQuinn

Ost med kex och god bok!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards