Alla inlägg den 12 januari 2022

Av Helena Häll - 12 januari 2022 19:32

Igår tänkte jag att jag skulle bloggat, men jag somnade, som en stock! Det är visst jobbigt att arbeta halvdagar. För det är det jag gör just nu, skolar in barn på förmiddagarna men nästa vecka blir det inskolningar både på förmiddagen och eftermiddagarna. Så då lär jag vara som ett utsketet äpple varje dag! (Ifall det blir tyst på bloggen så vet ni att jag sover hela nästa vecka!)

Idag har jag iallafall varit ute och ätit med Anna! Vi var på Anna-Gretas (herregud jag är snart stammis där!) Så mysigt och nu är jag proppmätt och har krupit upp i soffan. Annars har jag även varit hos tandläkaren och limmat fast min tandställning igen. Den lossnade ju innan jul efter 20år i min lilla mun. Så nu har jag fått en ny som vi hoppas sitter iallafall några år. Men iom att jag har lite påklistrade låsaständer så sitter inte tandställning riktigt helt hundra heller. Men det återstår att se hur länge det håller!

Middag på Anna-Gretas!

Med Anna som sällskap!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards